A hajótest összeállítása
A korábban legyártott alkatrészek összeállítása következett. Alulról a második és harmadik elemek a svertszekrény megtartására szolgáló egyes és kettes számú erősítések.
Először az orr- és fartükröt valamint az elülső rekeszfalat állítottam össze az oldalpanelekkel:
A következő lépés a hajófenék felragasztása.
A hajófeneket az ‘epoxizás és ragasztás egy lépésben’ módszerrel rögzítettem. Először kapott a fenék 3 réteg epoxit, majd még száradás előtt sűrítőporral kevert epoxival felragasztásra is került az elem.
Miután felragasztottam a hajófeneket már egészen vitorlás alakja kezdett lenni a hajócskának. Az elülső fedélzetet ideiglenesen felcsavaroztam, hogy a hajó stabilabb legyen amikor forgatom és tologatom. A már korábban elkészített svertszekrényt és az erősítéseket most elővettem, megcsiszolgattam és elkészítettem az erősítések alsó sarkain a bevágásokat, ahol a saroklécekkel találkoznak.
Ezen a fotón már látszik az is, hogy a svertszekrényt és annak erősítéseit is betettem a helyükre, illetve be is ragasztottam azokat. Ezek után következett a már szintén korábban kivágott légtartály oldalsó falának bepróbálása, és az igazítások után a beragasztása. Az oldalsó légtartály falának beillesztéséhez szükség van az oldalsó fedélzetre is. Ezért jó, hogy az elején mindent kivágtam és előkészítettem.