Festés és lakkozás
A külső alapozás eredménye nem töltött el mérhetetlen elégedettséggel, mert a kétkomponenses alapozóval nem volt egyszerű dolgozni; nem fedett nagyon jól, pedig 3 rétegben vittem fel, és mintha a térhálósítója sem lett volna annyi amennyi az előírt keverési arányhoz szükséges.
Végül azért sikerült lealapozni a hajótestet. Egy profi hajós alapozót és színes lakkot használtam, mert kíváncsi voltam a jellemzőire. Hát a végeredménynem lett olyan rossz, de a Trinát alapozóval és festékkel is hasonló eredményt lehet elérni.
A hajótestet az elülső dekken egy kis optikai tuninggal láttam el, hogy a szögletes orr ne látszódjon annyira valamint az árbóctámaszt erősítő rész is le lett kerekítve az esztétika kedvéért.
A hajó neve egyébként wasserTRABI lett, ezen a néven regisztráltattam a nemzetközi PDRacer portálon (akkor még megfelelt az OZ Racer a nemzetközi PDR szabványnak, ezért kaphatott számot), ahol hivatalos sorszámot is kapott a hajó (Magyarországon ehhez a hajóhoz egyébként nem kell hajólevél, vitorláscsónaknak számít – és az is).
A vízre tétel előtt még egyszer felszereltem a hajót, minden alkatrész ki lett próbálva. Irány a víz!