A regiszterbe feltöltött hajók száma: 136

Harmat Ákos

Harmat Ákos

Érd | Jolle

Hajó neve: Ezeréves Hullámvasút | Az építés éve: 2023

A kész jobb mint a tökéletes!

https://instagram.com/harmatsailing
 Papa

Papa

Budapest | Fűz András

Hajó neve: Papa | Az építés éve: 2023

-

Dr. Kiss Sándor

Dr. Kiss Sándor

Gárdony | GIS

Hajó neve: Number One | Az építés éve: 2023

5,5 mm-es meranti rétegelt lemez héjazat, a fenéklemezen 220 g/m2 üvegszövet, éleken üvegszövet szalag, vörösfenyő lécek, Bird's Mouth árboc, SR5550 epoxi rendszer. Az elnevezés arra utal, hogy ez az első hajó, amit építettem.

Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | Egyéb

Hajó neve: Mellon | Az építés éve: 2023

A Selway-Fisher Design által jegyzett rétegelt lemez Melonseed az első az egész világon, amelyik ezzel a technikával épült. A többi (sok ezer) ilyen hajó lécpalánkolva vagy formaleválasztva épült. A hajót 2022 novemberében kezdtem építeni. A 23-as szezonban sokat vitorláztam vele, és nagyon szuperül ment.

https://www.hajoepitok.hu
Nagy Viktor

Nagy Viktor

Győr | Egyéb

Hajó neve: Ara Tombo | Az építés éve: 2023

a hosszú vízvonal és a far karcsú kinyúlása még erős szélben is szép egyenes vonalat garantál. Az enyhén ívelt fedélzet lehetővé teszi a víz könnyű elvezetését, növeli a rakodási kapacitást és további súly nélkül biztosítja a stabilitást. A tágas pilótafülke könnyű be- és kiszállást tesz lehetővé. A Chesapeake kajakok az intenzív használatot szem előtt tartva készültek. A 4 mm-es Okoumé rétegelt lemezből készült hajótest és fedélzet üvegszálas szövettel és epoxigyantával borított, könnyű, de robusztus kajakot eredményez. Használhatja a környék csendes tavai és folyói felfedezésére, hosszú vízi túrákra indulhat nehéz terepen, vagy - ha nem az expedíciók - egyszerűen eltölthet egy pihentető délutánt a vízen. Hossz: 515 Szélesség: 60 Súly: 20 kg

Géczi Csaba Zoltán

Géczi Csaba Zoltán

Szerencs | OZGoose

Hajó neve: Kihívás | Az építés éve: 2023

OZ Goose 6mm okume rétegelt lemezből építve tölgy és fenyö lécekből készült. Kívülről teljes üvegszövet erősítés . Az építéskor fő szempont ,hogy erős ,stabil hajó legyen , hosszabb túrákra akár kisebb motorral is.

Gyuroski Attila

Gyuroski Attila

Budapest / Óbuda | Egyéb

Hajó neve: Lepke | Az építés éve: 2023

BCA Demco ( Paolo Lodigiani ) terv apalján 2023-24-ben készült 11 lábas Moth típusú kis svertes vitorlás. 5mm-es okoume réteglet lemezből, stich&glue techológiával, alján egy réteg üvegszövettel, SR5550 epoxival. Hossz: 3,35 m Szélesség: 1.4 m Sűly: kb 35 kg. Vitorla: kb 8.3 nm (OZ Racer rigg)

https://epitshajot.tumblr.com/
Debreczeni József

Debreczeni József

Budaörs | Viola 14

Hajó neve: Cickafark | Az építés éve: 2023

A harmadik hazai Viola

Gyuroski Attila

Gyuroski Attila

Budapest | Kajak | Nick Schade

Hajó neve: Huso Huso | Az építés éve: 2022

Nick Schade féle GANYMEDE kajak, ingyenesen letölthető tervek alapján. 4mm-es okume rétegelt lemezből, kívülről üvegszövet+epoxi, stich&glue ragasztással. Hossza 4m, súlya 14,8 kg.

https://epitshajot.tumblr.com/
St József

St József

Piliscsaba | Dixy Dinghy

Hajó neve: St József | Az építés éve: 2022

Dixy Dinghy tervei alapján készült ARGIE 10, stich and glue módszerrel, 6 mm. AW 100-as nyír rétegeltlemezből

Kovács Csaba

Kovács Csaba

Pilisszentiván | Egyéb

Hajó neve: Kiskócsag | Az építés éve: 2022

Selway Fisher Design vitorlás dingi

Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | Egyéb

Hajó neve: Hópihe | Az építés éve: 2022

A Cape Falcon Kayak által létrehozott módszertan alapján épült skin-on-frame szóló kenu. A gőzzel hajlított bordázat fehér tölgy lécekből készült, a hosszanti lécek pedig borovi fenyőből. További alkatrészek anyaga: dió, kőris. A borítás kezeletlen poliészter vászon poliuretán gyantával impregnálva.

https://youtu.be/8NNHtsohlI4?si=S5Nwjp-dHRYukyBS
Bence Ligeti

Bence Ligeti

Bergen | Viola 14

| Az építés éve: 2022

A kecses forma mellé elegendő stabilitás párosul. Remek időtöltés a megépítése és a használata is!

Major Péter

Major Péter

Üröm | Eureka

Hajó neve: Minor | Az építés éve: 2022

Nagyobbított Eureka 155, kívülre áthelyezett habléccel, hogy leponyvázható, tetőre könnyebben rögzíthető, és jobb fogással hordozható legyen. A nagyítás a leírásban szereplőnek megfelelően 1,13-as szorzóval történt, így 4 személy és 5 ember holmija elfért benne. Nem sikerült igazán jól az epoxi gyakorlatlan használata, és a lemez gyenge minősége miatt. Pedig terveztem, hogy egy nagyobbat is készítek (még nem adtam fel teljesen), kivehető légkamrákkal, kiszerelhető merevítőkkel. Az lett volna a Major nevű, és egyszerre is lehetett volna szállítani a tetőn, mert egymásba tehető lett volna. Ezért is került kívülre a habléc.

Gyuroski Attila

Gyuroski Attila

Budapest | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Balaton szelet | Az építés éve: 2021

Oz Racer RV, 4mm-es borovi rétegelt lemezekből és fenyő lécekből készült, a fenék és az oldala üvegszövettel erősítve, alu szörf árboccal, fehér takaróponyva vitorlával.

https://epitshajot.tumblr.com/
Nagy Viktor

Nagy Viktor

Győr | Paul Fisher

Hajó neve: JÉGMADÁR | Az építés éve: 2021

Tömör mahagóni fából lécpalánkolt vitorlás. 125 kg menetkész. Vitorla 5.8m? és. 7,5nm?

https://www.selway-fisher.com/
Kállai István

Kállai István

Tatabánya | Csónak/Ladik | Micheal Storer / Mezei Csaba

Hajó neve: Lopott Idő | Az építés éve: 2021

Vízálló nyír rétegelt lemez, fenyő lécek, SR 5550 epoxy rendszer (04-es térhálósítóval)

Szmoleniczki Zsolt

Szmoleniczki Zsolt

Budapest | Barnabas 15

| Az építés éve: 2021

4mm vastag rétegelt lemezből készült, kívül-belül üvegszövet laminálással. A beülő rész fából készült és carbonszövet borítást kapott. Saját készítésű carbon ülés is van benne.

Szmoleniczki Zsolt

Szmoleniczki Zsolt

Budapest | Egyéb

| Az építés éve: 2021

4mm vastag rétegeltlemezből készült. a fölső rész dió furnért kapott, majd az egész hajó üvegszövetezve lett. Néhány réteg epoxi gyanta után lakkozva lett. A beülőkeret karbonszövet borítást kapott. Saját készítésű carbon ülést tettem bele. Hozzá passzoló greenlandi evezőt is készítettem.

Debreczeni Edit

Debreczeni Edit

Budaörs | Barnabas XL

| Az építés éve: 2021

A 2021-es Év Amatőr Hajóépítője díjak legszebb hajó kategóriájában a győztes Debreczeni Edit, aki egy gyönyörűen kivitelezett Barnabás XL kajakot épített.

https://hajoepitok.hu/a-kajakepitesrol-es-sok-egyebrol-2/
Debreczeni József

Debreczeni József

Budaörs | SecPerc kenu

Hajó neve: Pröfi ;-) | Az építés éve: 2021

A SecPerc kenut az eredeti Michael Storer terv Mezei Csaba kiváló fordítása alapján építettem meg, a fenekét 6 mm-es, az oldalait pedig 4 mm-es okumé, három rétegű rétegelt lemezből, azonban a táblákra való kirajzolást megváltoztattam, hogy a fenéklemez a 6 mm es lemezből legyen, szűken, de kijön a hatos táblából. Üvegszövet erősítést nem csináltam, csak az alsó éleket lamináltam be üvegszövet csíkkal.

https://hajoepitok.hu/variaciok-secperc-kenura/
M. Csaba, J. Jenő, M. Rajmund, F. András

M. Csaba, J. Jenő, M. Rajmund, F. András

Budapest Hungexpo | Nick Shade

Hajó neve: Expófia | Az építés éve: 2020

A kajak 4 nap alatt épült meg a 2020-as Budapest BoatShow-n. A kiállítás alatt az érdeklődők megtekinthették az építés folyamatát és a végén vízre is került a kishajó

https://www.guillemot-kayaks.com/catalog/stitch-and-glue/recreational-kayak/io-c
Schöll Károly

Schöll Károly

Gárdony | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Egyelőre névtelen | Az építés éve: 2020

Életem első saját építésű hajója. 5 mm-es okumé rétegelt lemezből, belül kitöltéssel, kívül üvegszalagozva, 34 nap alatt.

Debreczeni József

Debreczeni József

Budapest | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Liba | Az építés éve: 2020

A második magyarországi Goose

Kállai István

Kállai István

Tatabánya | Michael Storer

Hajó neve: Sikló | Az építés éve: 2020

Okoume rétegelt lemez, SR5550 epoxi rendszer

https://youtu.be/OPI5gb6i0cU
Kövecses István

Kövecses István

Győr | Nick Crowhust

Hajó neve: Skinny Puppy | Az építés éve: 2020

4mm okoume lemez. Alul 163gr felül 80gr os szövet. 2k pu festék

http://cnckayaks.com
Kovács Miklós és Kovács Annamária

Kovács Miklós és Kovács Annamária

Győr | Canoecraft: Ted Moores

Hajó neve: Lutra | Az építés éve: 2020

Kanadai lécpalankolt kenu égerfából. Juhar és amerikai feketedió díszítéssel. Az ülések kőrisből készültek rattan szövéssel, a koptatók anyaga kőris.

Vidákovics Dusán

Vidákovics Dusán

Baja | Csónak/Ladik | Mezei Csaba

Hajó neve: Ladix | Az építés éve: 2020

Ladix

http://hajoepitok.hu
László Gácsi

László Gácsi

Teleki | Kenu | Michael Store

Hajó neve: Sec Perc elektro | Az építés éve: 2020

Sima vízen nagyon jó, élvezetes vele menni, a nagyobb hullámokat nem szereti. Készítettem hozzá egy a rudazatot melynek segítségével a középső ülésről is tudom kormányozni a motort.

Tóth László

Tóth László

Maglód | Outrigger/Proa | Gary Dierking

Hajó neve: HunUlua | Az építés éve: 2020

Lécpalánkolt outrigger, anyaga éger, (dió, hárs)

Még nincs eldöntve 8-)

Még nincs eldöntve 8-)

Szeged | Egyéb

| Az építés éve: 2020

Gorewood kenu, 4 mm nyír rétegelt lemez.

Óhegyi Eliza, Mezei Csaba, Kanozsai Zoltan

Óhegyi Eliza, Mezei Csaba, Kanozsai Zoltan

Budapest | Egyéb

Hajó neve: Smoothie | Az építés éve: 2020

A hajót még 2017-ben építette Kanozsai Zoli bácsi egy profi hazai hajótervező tervei alapján, módosítva. A hajó sajnos nem lett jó (ilyen előfordul néha), a stabilitás nem volt megfelelő és a teljesítménye is gyenge volt, ezért a hajó leselejtezése mellett döntött az építő. A lecsupaszított hajótest jó ideig porosodott Mezei Csaba kertjében, amikor egy hirtelen ötlettől vezérelve egy fűrész segítségével radikális átalakítás mellett döntött. A laposított sikló hajótesre egy 5 m2-es SailboatsToGo latinvitorla került, amelyből így egy könnyű kezdőknek való kisvitorlás lett.

Nagy Viktor

Nagy Viktor

Győr | Kenu | Canoecraft: Ted Moores

Hajó neve: Manitu | Az építés éve: 2019

Kanadai Lecpalankolt kenu mahagóni és vörösfenyő felhasználásával készült. Juhar amerikai feketedio betétek. Ülések koptatók kőris. Légkamrával tárolás miatt praktikus.

http://https://www.bearmountainboats.com/products/canoecraft-book
Szatmári Gábor

Szatmári Gábor

Érd | Jolle | M. Storer

Hajó neve: Szeles | Az építés éve: 2019

4 és 6 mm okume rétegelt lemez, SR5550 epoxi család, natúr, a vége csónaklakk. A vitorla 200 g/m2 műanyag ponyva (polytarp). Leszedhető orrkerékkel.

Kállai István

Kállai István

Tatabánya | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Szotyi | Az építés éve: 2019

4 és 6,5 mm-es nyír rétegelt lemezből. Teljes epoxizás, alja üvegszövetezve. Kívülről piros, belülről fehér festékkel festve. Saját készítésű vitorla fehér takaróponyvából.

Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Párkány (Szlovakia) | Fűz András

Hajó neve: Orca | Az építés éve: 2019

A kajak meranti lemezből készült durvan egy honap alatt. Sulya 18 kg. Atom stabil!!!

Csóka Zoltán

Csóka Zoltán

Jobbágyi | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Slice of life | Az építés éve: 2019

5,5mm Meranti Lucfenyő és vörösfenyő erősítések Teljes külső 163g/nm üvegszövet borítás Transzparens piros epixi színező Üreges árboc Lugger vitorla

Dr. Soltész Zoltán

Dr. Soltész Zoltán

Sződliget | Kenu | Ted Moores & Steve Killing

Hajó neve: Bubo | Az építés éve: 2019

Lécpalánkolt kenu. A lécpalánkok borovi fenyőből, az ülések kőrisfából, a merevítő háromszögek mahagóniból készültek.

Mohammed Nur, Sőrés András

Mohammed Nur, Sőrés András

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Imbolygó | Az építés éve: 2019

Első kenunkat szabad ég alatt építettük mintegy 3 hónap alatt. 6,5 mm nyírfa lemezből készítettük, kívülről 280 gr/m2 üvegszövet borítást kapott, nyitott deckek mellett súlya 47 kg

Kovacs Andras

Kovacs Andras

Szentendre | Kovacs Andras

Hajó neve: Good Girl | Az építés éve: 2019

Kompozit, eps trimarán hajo. Kis teljesítmeny igenyu motorhoz. Alacsony merules, maximalis helykihasznalas.

Fűz András

Fűz András

Biatorbágy | Michael Storer

Hajó neve: Aloha | Az építés éve: 2019

Eredetileg 3 mm-es lemezből készülne, de én 4 mm-es okumét használtam... jól meg is bántam:-( 3 réteg epoxi+az éleken üvegszalag.

Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Sturovo (Párkány) | Jolle | M.Storer

Hajó neve: Szelek szárnyán | Az építés éve: 2019

3,6 és 6-os meranti lemezből épített Oz goose.Szinezés fehér szintetikus festék,kék akril festék.Vitorla Cordura anyag.

Juhász Jenő

Juhász Jenő

Szentendre | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Fekete gyöngy | Az építés éve: 2019

Viola14 vitorlás, erősen túlvitorlázva, fock 1,5m2 grósz 6.5 m2, DSS támasztószárny.

Erdélyi Péter

Erdélyi Péter

Budapest | Egyéb

Hajó neve: Szofi | Az építés éve: 2019

Sok keresgélés után Radoslaw Wersko ingyenesen elérhető hajótervei közül választottam a 4,2 méteres skiffet www.dinghy.pl). Ez egy teljesen nyitott felépítésű hajó, eredetileg 6,5 nm-es vitorlával. A hajó nyír rétegelt lemezből, stich and glue technikával készült, helyenként tölgy erősítésekkel, az eredeti tervhez képest jelentősen nagyobb gaff vitorlával. Az árboc borovi fenyőből, négy szálból ragasztva készült. Bár a hajó 2018-ben késő őszre elkészült, vízre csak 2019-ben került. https://hamindenjohajoavege.blogspot.com/

Szépe Mihály

Szépe Mihály

Budapest | Viola 14

| Az építés éve: 2019

A második magyarországi Viola 14. Módosítás után egy 470-es rigget kapott a hajó.

Kövecses István

Kövecses István

Győr | Kenu | Flo-Mo

Hajó neve: . | Az építés éve: 2018

3mmes nyir lemez 163gr üvegszövetkivül több+ éleken kevlár epoxi szinező paszta. belül1 rtg üvegszövet gyanta SR5550+SD5504,SD5502

https://www.youtube.com/watch?v=htA8bc2HfYM
Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Párkány(Szlovákia) | Fűz András

Hajó neve: Rubin | Az építés éve: 2018

Meranti lemezből

Kövecses István

Kövecses István

Győr | Kenu | Flo-Mo

Hajó neve: Borsóhéj | Az építés éve: 2018

4mm es nyir lemezből van hajlítva. üvegszövettel kevlárszövettel erősítve.

Dr. Szabolcsi Kristóf

Dr. Szabolcsi Kristóf

Debrecen | Csónak/Ladik | Flo-Mo

Hajó neve: Bálna | Az építés éve: 2018

Flo-Mo: Baby boat. Több év alatt készült (hosszú kihagyásokkal) 4mm meranti, kívül belül üvegszál+gyanta. 20kg. Kísérlet egy nagyobb hajó előtt.

Kövecses István

Kövecses István

Győr | Kenu | Flo_mo

Hajó neve: Pufi | Az építés éve: 2018

4mm nyír lemez kívül több rtg belül 1rtg 163gr üvegsz. . Éleken több rtg kevlar. Epoxiszinezőpaszta. Egyebek kőrisből

Ottóffy Zoltán

Ottóffy Zoltán

Bad Aussee, Ausztria | Egyéb

| Az építés éve: 2018

A hajó már régen kész volt, mostanra azonban a részletek is összeálltak. Sokat dolgoztunk rajta, mire ide jutottunk. Örülünk. Típus: Chesapeake 17 LT. A Chesapeake Light Craft tervei alapján készült, nem kit, magunk szabtuk. Mahagóni pácolású okume stich and glue hajó. A dörzsléc juhar. A cockpit körkörös fehér fa díszítése szintén az (gőzölve). Az evező nyugat-grönlandi stílusú inuit evező, jegenyefenyőből faragva. Haida orca motívummal díszítve.

Ottóffy Zoltán

Ottóffy Zoltán

Bad Aussee, Ausztria | Egyéb

| Az építés éve: 2018

Kudzucraft, Vardo: kecses, 12kg, gyors tengeri kajak. Nagyon szeretek vele evezni. Többek közt azért esett rá a választásom, mert jó és részletes videó dokumentációval rendelkezik a Youtube-on, illetve a Woodenboat Forum-on bőséges fotódokumentációval támasztja alá mondandóját, valamint rendszeresen jelentkezik poszttal a Facebook-on is.

https://hajoepitok.hu/a-skin-on-frame-kajak-epitese/
Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | Ladix

Hajó neve: Ópapa | Az építés éve: 2018

A hagyományos Tiszai ladik alapján tervezett és modernizált rétegelt lemez horgászcsónak prototípusa. Részletek a link alatt.

https://hajoepitok.hu/ladix-az-idealis-horgaszcsonak/
Pásztori Bence

Pásztori Bence

Székesfehérvár | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Merész | Az építés éve: 2017

3 mm-es erdeifenyő rétegelt lemezből készült, erdeifenyő lécekkel. Kívülről teljes üvegszövet borítást és az orr részeknél üvegszalag erősítést kapott.

http://storerboatplans.com
Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Párkány, Szlovákia | Fűz András

Hajó neve: Arel | Az építés éve: 2017

Meranti lemezből. 13,5 kg

Dr. Béres Tamás

Dr. Béres Tamás

Miskolc-Tapolca | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Pannon Tenger | Az építés éve: 2017

Most még Miskolcon, de nyártól már remélhetőleg a Balatonon, Balatonedericsen

Tóth Iván

Tóth Iván

Kaposvár | Kenu | M. Storer

Hajó neve: KURÁZSI | Az építés éve: 2017

Storer terv szerint készült. Héjszerkezet 5 mm-es okume, kívül teljes üvegszövet Sr5550 műgyanta. Belül műgyanta + lakk. Kiegészítve saját gyártású evezőkkel.

Szöcs Ferenc

Szöcs Ferenc

Vámosmikola | Jack Holt

Hajó neve: 98358 | Az építés éve: 2017

Jack Holt Mirrorja után "szabadon",anyaga nyirfa lemez,stitch and glue,epoxi.A nemzetközi osztály itthoni másolata,koppintása.Tervet nem,csak kitet árulnak.

Tóvári Norbert

Tóvári Norbert

Nagytarcsa / Nagymaros | Kenu | M. Storer

Hajó neve: NOVA 2017 | Az építés éve: 2017

6mm-es meranti lemezből, kitöltő ragasztással, 44kg (a gyanta helytelen pazarlása miatt...). 3 fix üléssel, növelt hátsó dekkel, nyitható légzsákokkal, alján üvegszövetezve.

Hencze András

Hencze András

Hainfeld | Jolle | M.Storer

Hajó neve: Tündér | Az építés éve: 2017

csónak: 6mm, viz és főzésálló nyár rétegelt lemez mahagóni furnérral, tölgyfa uszony és kormánylapát, dió kötélcsigák rigg: kerek, üreges árboc, vitorla takaróponyvából

Újvári Máté-Tüskés Anna

Újvári Máté-Tüskés Anna

Budapest | Kenu

Hajó neve: Bakcsó | Az építés éve: 2017

4mm-es erdei fenyő rétegelt lemezből, 3kg epoxi gyanta, alja üvegszálas erősítéssel, összsúlya: 23kg

Kaló Attila

Kaló Attila

Eger | Fűz András

Hajó neve: Kaszper | Az építés éve: 2017

4mm-es okume lemezből , kívül-belül üvegszövettel és epoxival laminálva .

http://hajoepiok.hu
Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | OZGoose

Hajó neve: Wassertrabi Kombi | Az építés éve: 2017

Az első hazai OZ Goose. Az építésről a lenti link alatt lehet bővebben olvasni.

https://hajoepitok.hu/az-ozgoose-epitese/
Márkus István

Márkus István

Budapest | Dr. Jüss Segger

Hajó neve: HUN-405 SEAHORSE | Az építés éve: 2016

könnyű mahagóni-okume rétegelt lemez versenyjolle - építés alatt (2015.dec.) hajóosztály honlapja: www.seggerling.de tervező honlapja: www.segger-boote.de

https://www.facebook.com/My-Sailing-Logbook-253068374743825/?ref=aymt_homepage_p
Polák Sándor

Polák Sándor

Iváncsa | Kenu

Hajó neve: még nincs neve | Az építés éve: 2016

Lécpalánkolt kenu. A test borovi, a berakás dió. 5,15 m hosszú 90 cm széles.

Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | N/A

Hajó neve: INDY | Az építés éve: 2016

Fa-vászon technikával épített kétszemélyes túrakenu gőzhajlított juhar-bordákkal, fenyő palánkolással, tölgy-kőris-dió alkatrészekkel.

http://hajoepitok.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=bl
Hegedüs Szabolcs

Hegedüs Szabolcs

Székesfehérvár-Börgönd | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Sellő | Az építés éve: 2016

Egy évnyi szándék, némi ráfordítás, és egy szabadságnyi idő után vizre került saját építésű kenunk.

Nagy Gergely

Nagy Gergely

Derecske | Jolle | M. Storer

Hajó neve: Őzz | Az építés éve: 2016

Meranti rétegelt falemezből épül, poliészter gyantával, kívül teljes üvegpaplan erősítés, átlátszó top coat-tal van bevonva. Vitorla anyaga egyszerű takaró ponyvából van.

Pálos Tamás

Pálos Tamás

Szombathely | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Anatol | Az építés éve: 2016

A kenu 3 rétegű 6mm vastag meranti rétegeltlemezből készült,kívülről teljes üvegszövet borítással.Felületkezelés lakkozással.

György

György

Pilisszentiván | Kenu | Storer

Hajó neve: Fogatlan | Az építés éve: 2016

 

Misurák Dénes

Misurák Dénes

Szolnok | Eric Schade / Misurák Dénes

Hajó neve: Mázli | Az építés éve: 2016

Sheerwater 17 tengeri kajak, saját tervezésű kereszttartók, külúszók és árboc, Steilgaffel gunter vitorlázat.

https://flic.kr/s/aHskPiL3Xm
Juhász Jenő

Juhász Jenő

Szentendre | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Szélrózsa | Az építés éve: 2015

4mm-es okume rétegelt lemezből épült, kívül 160g teljes üvegszövet bevonat. Előfedélzetén mahagóni szélrózsa intarzia, összsúly 17 kg.

Antal Csongor

Antal Csongor

Hédervár | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Veszett Fejsze | Az építés éve: 2015

4 mm-es okoume rétegelt lemez, kívül 213g/m2 üvegszövet, belül kitöltéses technika + üvegszövet csík. Epoxi bevonat + 2KPU lakk

Arrasz Zoltán

Arrasz Zoltán

Kalocsa | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Nincs | Az építés éve: 2015

később

Dr. Béres Tamás

Dr. Béres Tamás

Miskolc-Tapolca | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Bernadett | Az építés éve: 2015

Az építés minden perce öröm volt, így nem kapkodtam, kb 2 hónap alatt készült el.Köszönet a türelemért a Családomnak, akikkel majd megoszthatom a hajózás kalandját.

Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Párkány (Szlovákia) | Jolle | M.Storer

Hajó neve: Nelson Admirális | Az építés éve: 2015

Február végétől építve júnis közepéig.Meranti lemezekből.A színe pácolva.

Fűz András

Fűz András

Biatorbágy | Saját tervezés

Hajó neve: RED FIVE | Az építés éve: 2015

Stabil, jól manőverezhető túrakajak. Kezdő kajakosok számára ideális. 4mm-es okume lemez, kívül-belül 165 g/m2-es üvegszövettel és Wolf epoxival laminálva.

Vágó Imre

Vágó Imre

Tahitótfalu

Hajó neve: Szúnyog | Az építés éve: 2015

Optimist rig

Polák Sándor

Polák Sándor

Iváncsa | Kenu

Hajó neve: Nincs | Az építés éve: 2015

A két gyerkőc miatt, a középső merevítő helyére is ülés került.

Apáti Péter

Apáti Péter

Balatonakarattya | Jolle | M. Storer

Hajó neve: Nebula | Az építés éve: 2015

2 év építés után elkészült az első vitorlásom. Típusa OZ Racer RV. A svertszekrény oldalt került elhelyezésre, így nagyobb helye van az utasoknak.

Mézes Pál

Mézes Pál

Szombathely | Kenu | Flo-mo

Hajó neve: Spenót | Az építés éve: 2015

Nyírfakenu építési technológiával készült rétegelt lemez kenu karbon/kevlar bevonattal.

Halmai Csaba

Halmai Csaba

Halásztelek | Motorcsónak

Hajó neve: Garvey | Az építés éve: 2015

Ez egy könnyű, sikló testű motoros csónak, mely kis teljesíténnyel (10 HP) nagyon jól megy, igazi élmény vele a csónakozás. Praktikus 2-3 személyes folyami horágász-túra csónak.

Ottóffy Zoltán

Ottóffy Zoltán

Fonyód | Kenu | Ted Moores

Hajó neve: Fonyód | Az építés éve: 2015

A Prospector etalon a kenuk között. A történetét is érdemes elolvasni. Én nagyon élvezem, kezes, gyors, stabil.

http://www.bearmountainboats.ca/collections/canoe-plans/products/chestnut-prospe
Major Rajmund

Major Rajmund

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Beluga | Az építés éve: 2015

4mm-es okoume és nyír rétegelt lemez, kívül 160g teljes üvegszövet bevonat

Halász Tibor

Halász Tibor

Gyál

Hajó neve: szivaros pecás | Az építés éve: 2015

Motoros csónak, 4,7x1,5,x1,3m. A kabin levehő. Motorizálható 20le-ig. Anyaga; űvegszál erősítésűpoliésztergyanta

István Szomolay

István Szomolay

Topolniky SK | Kajak | Václav Stejskal USA

Hajó neve: Cirrus LT | Az építés éve: 2015

4mm vízálló rétgelt lemez,kivül-belül laminálva és nagyon sok munkaóra

http://oneoceankayaks.com
Kuzsel Tamás

Kuzsel Tamás

Budapest | Saját tervezés

Hajó neve: Névtelen | Az építés éve: 2014

Saját terv az Eureka és a Lynnhaven 16 ihletése alapján

Ottóffy Zoltán

Ottóffy Zoltán

Fonyód | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Badacsony | Az építés éve: 2014

Okume, vörösfenyő

Detti

Detti

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: DAVE VAN | Az építés éve: 2014

Jó!

Olajos József

Olajos József

Hódmezővásárhely | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: még nincs | Az építés éve: 2014

4-mm-es borovi fenyő, EC152 epoxi gyanta, alol 163 g-os üvegszövettel, lakkozva lessz kivül, belül, 25 kg l

Újvári Máté, Újváriné Dr. Tüskés Anna

Újvári Máté, Újváriné Dr. Tüskés Anna

Budapest | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Lucilla | Az építés éve: 2014

Anyaga 6 mm meranti rétegelt lemez, kívül kék, belül lakk, laser alu árbóc és standard laser vitorla

Fekete László

Fekete László

Kiskunfélegyháza | Kenu

Hajó neve: Bakcsó | Az építés éve: 2014

6,5 mm vastag vízálló rétegelt lemezből építettem az egészet, így 30 kg körüli lett a súlya. Könnyen kormányozható, kényelmes kenut sikerült építeni.

Frank Zoltán

Frank Zoltán

Penc | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Névtelen | Az építés éve: 2014

Első saját kezűleg épített hajóm. vitorlássá alakítás tervbe véve... :)

Kovács Gábor

Kovács Gábor

Szeged | Jolle | M. Storer

Hajó neve: Ponty (Nem ponty, Ponti! 8-)) | Az építés éve: 2014

6 mm okumé lemez, kívül bordó, belül natúr lakkozott, szögletes, üreges árboc, takaróponyva (8-/) vitorla.

Budapest | Péter

Hajó neve: Praktikum | Az építés éve: 2014

504 cm hosszú, fenekén 122 cm, felső peremén 150 cm, 50 cm magas,110 kg-os, széles orrú, horgászatra kiválóan alkalmas nagy belsőterű, stabil horgász ladik.

Weisz József

Weisz József

Telki | Weisz József

Hajó neve: Molnárka | Az építés éve: 2014

Trimarán jolle,vízálló merantiból,160-as üvegszövettel és epoxi gyantával bevonva, hajófestékkel lefestve.

Rumpler Tibor

Rumpler Tibor

Veszprém | GIS

Hajó neve: GIIS | Az építés éve: 2014

Az első magyarországi GIS.

https://hajoepitok.hu/az-elso-magyarorszagi-gis/
Zahorec Tibor

Zahorec Tibor

Šturovo(Párkány),Szlovákia | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Túra bakancs | Az építés éve: 2013

A kenu kb. 35 kg. Vitorlázásra felkészített. 6 mm meranti lemezből készült. Körül belül 6 nap alatt 3 hetes intervallumban.

Olajos József

Olajos József

Hódmezővásárhely | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: UNO | Az építés éve: 2013

Marenti lemez, RS5550 gyanta, alja üvegezve, festve

Sztojka Lászlo

Sztojka Lászlo

Sopron | Jolle | Iain Oughtred

Hajó neve: Sepia | Az építés éve: 2013

Tradicionális klinker vitorlás dinghy. Méretek 2,8 x 1.35, kb 50 kg. vitorlafelület 4,7 m2

http://www.woodenboat.hu
Sztojka Lászlo

Sztojka Lászlo

Sopron | Kajak | CLC boats

Hajó neve: Shearwater 17 | Az építés éve: 2013

Dél-Grönlandi típusú tengeri kajak, 5,17 x 52 . Ideális terhelés 90-120 Kg.

http://www.woodenboat.hu
Sztojka Lászlo

Sztojka Lászlo

Sopron | CLC boats

Hajó neve: Venus-Spagóca | Az építés éve: 2013

Gyerek kajak, terhelhetőség 50 kg-ig

http://www.woodenboat.hu
Zsebe László

Zsebe László

Ostoros | Tőkesúlyos vitorlás | Pete Stevenson

Hajó neve: Picibá | Az építés éve: 2013

Anyag: 6, 9 mm rétegelt lemez, + fenyő. Pe. gyanta, top-coat (fehér, kék) Alul a hajó teljes hosszában végigfutó keel, felül fő vitorla gaffos, fock az orrsudárhoz van rögzítve.

István szomolay

István szomolay

Topoľniky SK | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: MAZ | Az építés éve: 2013

6mm rétegelt lemez

Tóth László

Tóth László

Maglód

Hajó neve: Tigris | Az építés éve: 2013

Egy poliészter kenuról történt mintavétel alapján készült a terv. Anyaga 4 mm-es borovi lemez, fenyő lécekkel. 165g szövet kívül, belül + SR5550 epoxi.

Ifj. Barna József

Ifj. Barna József

Esztergom-kertváros | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Triple Sec Perc | Az építés éve: 2013

Első kenum

Oláh István

Oláh István

Pilisszántó / Kiskunlacháza | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Mafalda | Az építés éve: 2013

Túrakenunak épitve, ezért nagy-rakodható- légkamrák vannak.

Halász Tibor

Halász Tibor

Gyál | KIT

Hajó neve: Szivaros pecás | Az építés éve: 2013

Poliészter-üvegszál erősítéssel, méretei:4,7x1,5x0,6. Motorizálható 10le.-ig Folyami felhasználásban van.

Magyar Zoltán

Magyar Zoltán

Hosszúhetény | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Békés Sárkány | Az építés éve: 2013

2013 tavaszán kezdtem és július 20-án került először vízre. Meglepett, de úszik!!! :)

Takács Balázs

Takács Balázs

Győr | Jolle | John Bell

Hajó neve: Szöszke | Az építés éve: 2013

.

Fűz András

Fűz András

Biatorbágy | Jolle | Radoslaw Werszko

Hajó neve: Betyárbárka | Az építés éve: 2012

Hajótest: 6 és 8 mm-es meranti, kívül 200g/m2-es üvegszövet+epoxi festve, belül epoxi+lakk Vitorla: 8 m2-es, anyaga angin szövet

http://fugevitorlas.blogspot.com
Mezei Csaba, Cecile Monnier

Mezei Csaba, Cecile Monnier

Budapest | Egyéb

Hajó neve: Wakeskate | Az építés éve: 2012

Egy házilag épült wakeskate, epoxival laminált hajlított vízideszka.

https://hajoepitok.hu/wakeskate-epitese-hazilag/
Juhász Jenö

Juhász Jenö

Szentendre | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: FehérNyíl | Az építés éve: 2012

OZRacer, a hordozható kategóriában a legjobb. A 3. idényben is megunhatatlan, kényelmes és fürge kis hajó. Többnyire a nappaliban épült 2011-2012 telén.

Zsebe László

Zsebe László

Ostoros | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: VanekÚr | Az építés éve: 2012

Anyag 6 mm rétegelt lemez, kívül pe. gyanta fehér top-coat , belül lakk, madárcsőr árboc. (A prospektus nem önreklám, csak úgy rákerültünk)

-
Hencze András

Hencze András

Nádszeg, Szlovákia | Kenu | M.Storer

Hajó neve: CULEBRA | Az építés éve: 2012

6mm nyárfa rétegelt lemez, kívül+ deck+ ülések mahagóni pác,

Kutassy Ágnes és Paczolt Gábor

Kutassy Ágnes és Paczolt Gábor

Budapest | Hannu

Hajó neve: Mintamacska | Az építés éve: 2012

Eredeti tervhez képest módosított: íveltebb, karcsúbb végek, rövidebb test, piskóta formájú eltolt "puzzle" illesztés. 130kg terhelésig tesztelve... :)

http://koti.kapsi.fi/hvartial/
Paczoltné Kutassy Ágnes és Paczolt Gábor

Paczoltné Kutassy Ágnes és Paczolt Gábor

Budapest | Kenu | Flo-mo

Hajó neve: Szerelemgyerek | Az építés éve: 2012

Little Guide kenu, jelenleg építés alatt...

http://flo-mo.weebly.com/
Póczi István

Póczi István

Győr | Jolle | Michael Storer

Hajó neve: Lápi Hápi alias Pocsolya Kacsa | Az építés éve: 2011

A második építésem. Rendkívül sokoldalú hajócska. Használom vitorlával, evezővel és elektromos motorral is. A mérete ellenére nagyon stabil.

Zsebe László

Zsebe László

Ostoros | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Honey | Az építés éve: 2011

Egy Balatoni nyaralás következménye. Ezen a nyáron lett a fixa ideám, hogy nekem kell egy hajó, csónak, vagy valami, ami úszik a vízen. Ez lett az első, a tanuló projekt.

Mezei Csaba és Kónya András

Mezei Csaba és Kónya András

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Nevenincs Eureka | Az építés éve: 2011

Ezt a hajót eladásra építettük egy barátommal. A külső festés International márkájú hajófestékkel történt

Sztojka Lászlo

Sztojka Lászlo

Sopron | Jolle | Iain Oughtred

Hajó neve: Sophia | Az építés éve: 2011

Shetlandi halászbárkák mintájára készült modern lapstrake plywood vitorlás, 2 pár evezős hajó. méretek: 5 x 1,65, tömeg kb 120 kg, vitorlafelület 9,5 m2.

http://www.woodenboat.hu
Molnár Imre

Molnár Imre

Neuenstadt am Kocher | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Név nélkül | Az építés éve: 2011

A kenu építése a fórumban részletesen, képekkel illusztrálva megtalálható.

Zsolesz

Zsolesz

Halásztelek

Hajó neve: Mata-mata | Az építés éve: 2011

2011-be készített sec-perc kenu.

Paczolt Gábor

Paczolt Gábor

Budapest | Kenu | Storer

Hajó neve: Ágor, a Vizidisznó | Az építés éve: 2011

Eredeti tervhez képest módosított: nincs yoke, nagyobb ülések merevítik, erős légkamra, kisebb gerinc, vitorlához előkészítve...

Fűz András

Fűz András

Biatorbágy | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Ezüstcsepp | Az építés éve: 2010

Hajótest: 6 mm-es okume, Dekk: 6 mm-es nyír, kívül-belül 2 réteg epoxi+lakk

http://fugekenu.blogspot.hu
Póczi István

Póczi István

Győr | Kenu

Hajó neve: Kanu | Az építés éve: 2010

Egy ingyenes terv (Cheap Canoe 14') alapján készült. Kiegészítettem bordákkal és légszekrényekkel. Kapott egy vitorlát és oldalúszókat. Továbbfejlesztése folyamatban.

Bejczi Károly

Bejczi Károly

Celldömölk | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: ? | Az építés éve: 2010

Első hajó, sztori a fórumban...

Szabó László

Szabó László

Budapest | Szabó László

Hajó neve: SOF KAYAK | Az építés éve: 2010

SOF KAYAK - Skin On Frame Kayaks Egyedi tervezés és készítés.

http://szalaco.wix.com/sofkayak
Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | SecPerc kenu

Hajó neve: ZergeBácsi | Az építés éve: 2010

Az első magyarországi SecPerc kenu. Nyírfa rétegelt lemezből épült. Nagyszerű túrahajó és vitorlásnak is remek. Az építésről részletek a link alatt.

https://hajoepitok.hu/a-secperc-kenu-epitese/
Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | OZRacer

Hajó neve: Wassertabi | Az építés éve: 2009

Az első vitorlásom. 4 mm-es okume lemezből készült. Részletek az építésről a link alatt.

https://hajoepitok.hu/az-oz-racer-egyszeru-de-nagyszeru-vitorlashajo-epitese-hazilag/
Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Reshabar | Az építés éve: 2009

Ezt a hajót egy kollégámnak építettem. A rétegelt lemez Meranti, az Epoxi pedig Eporezit, ami rossz választásnak bizonyult, mert a hajó ragasztása egy idő múlva több helyen is elengedett.

Mezei Csaba

Mezei Csaba

Budapest | Kenu | Michael Storer

Hajó neve: Ditkenéni | Az építés éve: 2008

Ez a kenu az első hajóépítő projektem, amely során végleg megfertőződtem. A faanyag 4 mm-es fenyő rétegelt lemez, az epoxi pedig SR8500 volt.

Kuzsel Tamás

Kuzsel Tamás

Budapest | Jolle | Dudley Dix

Hajó neve: Kisaranyos | Az építés éve: 2008

Egyedi rig, saját tervezés. http://dixdesign.com/argie15.htm

Hunyák Miklós

Hunyák Miklós

Dunakeszi

Hajó neve: Tappancs | Az építés éve: 2007

Kétszemélyes katamarán. 6mm-es rétegelt lemezből, 2 réteg 300 g/m2-es paplannal, poliészter gyantával laminálva, Top Coat géllel gélezve. A képen ideiglenesen kalóz árboccal látható.

Bélafi lászló

Bélafi lászló

Pécs | Bélafi lászló

Hajó neve: Trafó-ka | Az építés éve: 1997

Sz.autó tetején szállítható, szétszedhető, segédvitorlával ellátott motoros túrakatamarán.

Attis

Attis

Budapest | Karsai Béla

Hajó neve: Oldship | Az építés éve: 1954

Ha nem is én építettem de újra az eredeti állapotba hoztam fél évszázad után egy olyan hajót, amit Magyar ember tervezett és épített. Nagy büszkeséggel tölt el!